PelinCemre hayırlı olsun Pelin hanım 😍🤗ben de yumurtlama dönemindeyim şimdi . 16 yumurtlama oldu 17si koyuluk gitti ama bariz t bölgesi C kadar devam etti ben 15-16 değerlendirdim 17si boş bıraktım bugün iyice silikleşmiş. Siz nasıl değerlendirdiniz de tuttu. Bi gün spermler için ara verelim dedim çünkü önceki aylar devamlı oldu ama tutmadı ara verince etkili olur diye düşündüm şimdi 17 çatlama mı 18 çatlamamı acaba . İllaki bi gün boş olcaktı ben de bari 17si olsun dedim