Ozgee11 valla canım ben beebğimin beşiğinin birini görümcemden aldım(anca 4 aya kadar yatabilir portatif bir beşik nereye istersen çek götür ustelik mobilya tarzında hem şık,hem hafif)yatak odama koyduğum 3 yaşına kadar yatabileceği bir beşik var onu da komşum verdi.ben istemeden .baktım yepyeni 4 çekmeceli mobilya beşik ama o.bebek arabasını yine görümcemden aldım.Makleron marka baston araba (6.aydan sonra çok rahat kullanılır ki benim bebeğim şubat bebeği anca yaza kullanabilirim zaten)ve son olarak ta Letgodan o kadar şık ve temiz bir puset aldım ki sıfirdan farksız.Nuna marka ,oto koltuğu olarak ta kullanılıyor. 150 tl ye aldım.şayet görümcem ve komşum olmasaydı yine letgodan alacaktım.bunlar çok para tutuyor. Ben bebeğime büyük bir mevlüt yapacağım için (kalabalık bişey düşünüyorum hatta belki cami de bile yaparım.mevlüt hediyesi idi,eti idi,pilavı,tatlısı,içeceği derken baya masraf olacak )orada kullanacağım parayı.o yüzden para vermek istemedim.