Tgcycl ay benim cok sacma Bi hamilelik ögrenme durumum vardı sana bastan anlatayım uzun olursa k. Bakma benim adetim 16 Aralık da oldu ben hamile kalmak istiyorum DİE kadın doguma gittim bilinçli anne olmak istiyorum DİE 26 Aralık Dı gittigim tarih test yaptı alttan baktı saglıklısın yumurta olusmus hamile kalabilirsin dedi folik asit basladı o arada sürekli evde test yapıyorum en son dayanamadım aile hekimine gittim 24 ocakta betahcg 0.5 cıktı Bi kadın doguma git dedi neyse içim içimi yiyo tabi 27 ocakta gittim doktora ultrısonla baktı 2 haftalık hamilesin kesen net degil dedi betahcg 43.390 cıktı yani geç döllenme şimdi 5 hafta 5 günlügüz ve hep son adet tarihime göre hesaplarsam 8 haftalık sende bekle doktorum bana 15 gün sonra kesin net sonuc alırız demişti gönlünce olsun 💕