Leyla508 fsyhslg sabah akşam magnezyum içtim birde d vitaminine başladım kuş gibi oldum hiç geçecek gibi bir agrı degildi ama çok şükür
Kucukmucizemiz fsyhslg evet bende oturup kalkarken cok zorlaniyorum şuan bende 24+6 yiz ve şimdi daha çok baskı yapmaya basladi