fsyhslg Çok ağrı yapıyor bu aralar oturup kalkarken pozisyon değiştirirken falan 27 deyim siz de yaşıyor musunuz aynı sıkıntıyı ?
Barbie06 fsyhslg ben bu agrı için doktoruma gittim devit 3 ve magnezyum yazdı gerçekten ağrım hafifledi cok rahatım doktora görünün derim
tugbaayaz fsyhslg ben şuan 14 haftalık hamileyim 12 de başladı bende çok erken başladı sanki yaa bazen dayanılacak gibi değil yatisim dert kalkışım dert yürümem ayrı dert 😞
Kucukmucizemiz fsyhslg evet bende oturup kalkarken cok zorlaniyorum şuan bende 24+6 yiz ve şimdi daha çok baskı yapmaya basladi
drn5410 Beeennn 🙋♀️ ev işi yapmayadurayım hele. Doktorum fizik tedavi git dedi gittim hamilesin bir şey yapamam egzersiz önerebilirim dedi egzersiz verdi ama fırsat bulup yapamadım bile..
Zehranur10 Siddetli kalça kemigim agriyor sol kismi yurememi engelliyor oturamiyorum yatinca sag sola dönemiyorum agliyorummm artik daha 18 haftaligim
feyzaa06 Zehranur10 daha 18 haftalıkken böyle 😥 bi çözüm bulmak lazım. Doktorum kemik suyu kaynat çorbalarına yemeklerine kat dedi belki size de iyi gelir bol bol kemik suyu kullanin
SedaveSusam fsyhslg kesinlikle düzenli kullan faydasını görürsün zaten magnezyum eksiğinden ağrıyor ne çektim bende ama şimdi oh mis
Burcu_hira Benimde çok fena ağrıyor biz halk dilinde ona pöç diyoruz üstelik kar yağdığında tepsiyle kayarken arkam döndü ve Kaldırıma çok fena çarptım kesin ya kırıldı yada battı Allah'tan bebeğe birşey olmadı 😲😕