18 haftaligiz temmuz basi gibi dogumum olucak (sezeryan olacagim icin) yenidogan 6 7 tane tulum aldim..alt ust aldim 3 tane kisa kollu zibin aldim 10 taneye yakin..corap ,sapka,muslin örtü,15 tane agiz.mendili,ince yelel ve ceket ,avent emzik,avent cam yenidogan uçlu biberon, ebebekten cöp kovasi ,emzik askisi kutusu,uyku arkadaşı 😊