Cansuyildirim canım ben aldıklarımdan bahsedeyim sana herkes kafasına göre alıyor aslında.... Ben 5 tane hastane de giyebileceği tulum aldım yenidoğan içine zıbın aldım birde incecik kolay giyilen atletlerden aldım zıbınlarda yandan çıt çıtlı alt ayaklı pijama mı derler ondan aldım soğuk mu olur bilemiorm içten giydirirler mi tulum ince mi olur onu bende bilmiorm zaten ebeler giydiriyor kese yaptırdım içlerine koyarım artık nasıl giydirirlerse isimli hastane çıkışı yaptıracağım daha yaptırmadım... benim doğum nisan sonu mayıs başı Allah kısmet ederse çok kalın şeyler almadım h&m den aldım bir sürü dışarda da giyebileceği tarzda zıbınlar , kıyafetler aldım ,çorap, ağız bezi, biberon philips avent aldım yenidoğan, emzik de philips avent aldım, yastık nevresim yorgan pike çarşaf annem sağolsun onları o yaptı , bugünde çöp kovası aldım e bebekten, eksiklerim banyo ürünleri şampuanı vs kaldı anne yanı beşiği ve odası kaldı onun dışında pek eksiğimiz yok ha bide puset canım birde bebeğin ihtiyaç listesi yazarsan e bebeğin listesinden bakabilirsin çalışanlara bıraksan gerekli gereksiz herşeyi aldırıyorlar