Kaybetme korkusu olmadığı için böyle rahat davranıyor olabilir, ne de olsa biraz söylenir geri eski düzene geçer diye düşünüyordur. Maalesef türk erkeklerinde (yetiştirilme tarzından kaynaklı )kendini kadından üstün görme durumu var. -genel olarak tabii hepsi değil- ben olsam yemek de yapmam temizlikte. Ona böyle devam ederse yalnız kalacağını hissettiririm. Emin ol böyle olunca ayaklarını denk alıyorlar, üzücü ama genel durum böyle. İçindeki gücü asla hafife alma, kimsenin seni üzmesine ağlatmasına izin verme lütfen 🙏🏻 Sana ve bebeğine huzurlu günler dilerim 🌸