Happpm Kızlar ilk öncelikle 20 haftalıgım cok şükür böyle gün içinde özellike uzanınca yanı dinlenince bi pıt diye bi hareket ama kasık taraflarımda hep o hareket gıdıklanıyorum hatta içim bi hoş oluyor acaba prensesimmin hareketlerimizi
DilekBodurr Happpm ben de 17 haftalığım ama bi hafta da önden gidiyoruz iki gündür tuhaf bi şekilde göbeğim pıt diye hareket ediyor Sanki içimde bi şey patlıyor. erken olduğunu biliyorum ama bunun sebebini de merak etmiyor değilim 😂
Eva41 Happpm ay bende tam 20 haftada hissetmiştim şimdi 22+4 üm artık vurduğun da karnım oynuyor çok güzel bir duygu oynadığı zaman hemen karnımı açıp izliyorum 😍
__meczup__ 24.haftadan sonra göbek deliğinin üstüne doğru uzanirmis o yüzden kasıkta hissediyorsun canım. Bende 18 haftalığım hissettim ama tam eminde olamadım günde bir kez falan hissediyorum inşallah sağlıklılardir tüm bebeler 😍
Naghansuel DilekBodurr erken değil ki her gebelik kendine özel ben ilk 16. Hafta da hissetmiştim pıt pıt ediyordu şimdi 34 olduk 🙏🙏🥰
Burcu_hira DilekBodurr bencede erken değil canım bende 17haftalik oldum masallah hiç durmuyor ana bu üçüncü ondan olabilir diğerlerini çok hatırlamıyorum cinsiyetiniz belli mi
drn5410 Bende 17 oldum bugün dün gece sanki karnım taş gibi oldu 2 gündür oluyordu böyle içeriden bir şey itti sanki 🤭 çok hoş bir duygu idi devamını bekliyorum inşallah bebektir 😍🙈
Eva41 drn5410 ilk günler öyle sertleşiyor toplanma gibi benimde öyle oluyordu sonra bir iki hafta sonra yavaş yavaş hareketlerini hissetim şuan 22 haftalık olduk dışardan belli oluyor vurduğu 😍
DilekBodurr drn5410 ben de 16 dan beri hisseder oldum ufak dokunuşlar gibi gün içerisinde de 3-4 kez hissediyorum şuan 17+2 yiz 😊
Naghansuel DilekBodurr evet olabilir tabi ki 😊 daha o kadar güzel tekmeler bekliyor ki sizi anlatılmaz yaşanır Rabbim sağ salim kucağına almayı nasıp etsin ❤️
Dilara51 Happpm ben oluşumu 16+5 haftalığım 14 haftanın sonunda hissettim elimin altında şuan herşeyi hissediyorum maşşlalh kuzuma
drn5410 Dilara51 ben bazen bastırıp rahatsız ediyorum hareket etsin duyayım diye 🤭 heralde bir şey olmaz ya içinde amniyon sıvısı var üstünde kaç kat deri var 🤭 kolay kolay rahatsız olmaz sanıyorum 🤭