Sersev
Allah bebeklerimize sağlık versin inşallah.
Ben 36. Haftadayım. 30.haftada 2 hafta öndeydi bebeğim. Doktor tatlı yeme dedi. Dikkat ettim 3 hafta sonra normale dönmüştü.
35+5 te dün tekrar gittim 2 hafta geri çıktı. Kilosu 2300.
Bir hafta sonra tekrar bakılacak. Yine kilo almamışsa perinatolojiye yönlendiricem dedi.
Çok üzüldüm. Umarım kilo aldığını duyarım. Önde giden bebeğin bir anda kilo alımının azalması bana pek mantıklı gelmedi. Umarım bir sorun yoktur.
Ben bu postu takip edeceğim, gelişme olursa lütfen siz de yazın.