Sersev benimde 8-10 gün karın çevresi geride dedi sadece doktor ama 2 haftayı geçerse sıkıntı demişti , bide ben çok düzenli beslenirim süt yumurta sebze meyve et tavuk o kadar dikkat etmeme rağmen böyleydi doktora da söyledim o da seninle alakası yok bazı bebekler anneden beslenemiyor almıyor dedi bu ay sonu sezeryanla alıcak bebeğimi çünkü kilo alması yavaşmış ama Allahtan ciğer gelişimini falan tamamladı bebeğim 38. Haftada tam alıcak malesef ama iyi olsun da yani yapıcak bişe yok sana da doktor diğer kontrolünde de bakar eğer hala aynıysa iğneye falan başlatır büyük ihtimalle ama sen yine de bol bol süt kaşar muz ceviz ye bende etki olmadı ama sende olur belki 🙏🏻 İnşallah iyi olur hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza 💜