munevveray Arkadaşlar ilk gebeliğim , 5 haftalık hamileyim beslenme konusunda ilk 3 ay nasıl beslenmeliyim, bebeğin sağlıklı tutunması için önereceğiniz besinler var mı tecrübelerinizden yararlanıyım 😇😇😇
Tatlisannedilekk munevveray 7+0ım her sabah aç karnına pekmez içiyorum cnm, süt kefir yoğurt peynir yumurta yiyorum, meyve yiyorum, kuru kayısı kuru incir kuru üzüm fındık ceviz yiyorum hem tok tutuyor hemde sağlıklı beslenmiş oluyorum😉
Yeniannee1 munevveray canım valla bana doktor ilk 3 ay aşırı beslenmene gerek yok çocuk senden degil kanından beslenicek dedi bende doğrusu gene normal yemelerimi yaptım abartıp herseyi yemedim doğrusu gece kalkıp kalkıp yemedim normal hayatta ki gibi beslenenilirsin 3 aydan sonra istemesende acıkıyorsun 😂
Eva41 munevveray günde 3 lt su kabak çekirdeği kuru dut havuç rendeleyip ye fındık ceviz ben hep bunları yedim benim birde tüp bebekti tutunması için bunları yemiştim sürekli :)
Kbrayns Ben 7 haftalık hamileyim 5 haftalıkken doktorum bol bol kefir iç dedi birde kuru kayısı kuru incir ceviz badem ve hakiki zeytin yağını kaşıkla iç dedi internetten araştırdım özellikle zeytinyağı e vitamini açısından bebeğe çok faydalıymış ben dediklerini yaptım yapıyorum paylaşmak istedim😊
Kbrayns munevveray rica ederim umarım hepimizin gebeliği çok güzel sağlıkla geçer de bebeklerimizi hayırlısıyla kucağımıza alırız🙏🏻🥰
munevveray Tatlisannedilekk tavsiyelerinizi hemen uygulamaya başlıyorum 😇😇 bu yiyeceklerle hiç aram yok ama bebişlerimiz için fedakarlıklar başladı 🥰🥰🥰
Tatlisannedilekk munevveray aynen cnm herşey bebişlerimiz için artık yediklerimize içtiklerimize daha da dikkat etmemiz gerek😊biz yiyelim onlara yarasın 😍🤗
Mink munevveray Ben 7+0'ım Hergün haşlanmış yumurta 3lt yakın su ceviz kuru kayısı yoğurt pekmez (süt faydalı ama bana iyi gelmiyo) taze meyve sebze bunları yiyebilirsin canım 2kilo aldım kendime alıyorum bebeğe bi yararı yok şuan diyolar ama içim rahat etmiyor normalde çok sağlıklı beslenmem çünkü 😂😂 ama yiyemezsen miden almazsa kendini zorlama
MinnieMouse Cok yagli baharatli yiyecekler yememeni tavsiye ediyorum daha cok taze sebze meyve tuketmeye calis hem vitamin acisindan hem de koku bulanti vs yasarsan diye 🙏🏻
munevveray Mathteacher hayır canım 7haftayı bekliyorum doktora gitmek için belki gittiğimde kalp atışlarını da duyarım umuduyla 🤲🏼😇 sen gittin mi doktorA?
[silindi] Mathteacher bende aynıyım ama doktora gitmek için acele etmeyin en erken 6. Haftada kalp atışını duyuyorlar
munevveray Yeniannee1 evet aslında ilk 3 ay henüz kordonu bana bağlanmadığı için yediklerim bebişe geçmez diyorlar ama yine de dikkat etmek gerekiyor 😊😇
munevveray Eva41 evet suyu çoğalttım öğrendiğim günden beri surekli su iciyorum ☺️ Tavsiyelerinizi uygulycam 😍🥰
cptrhb munevveray Ben takviye alıyorum kesinlikle çünkü 6 haftalıkken feci mide bulantılarım başladı. İstesemde sağlıklı beslenemezdim herşeyi yiyemiyordum tiksiniyordum. Ama takviye aldığım için ona güvendim 10 haftalığız şimdi. Takviye olarakta pregnancare öneririm
Ozge_g munevveray fındık fıstık ceviz badem kuru üzüm dut kurusu yiyorum akşamları süt içiyorum ara öğunde yarım avakado yiyorum kahvaltıda mutlaka yumurta yiyorum, zaten ekstra bişey yiyemiyorum başka kahvaltıda iştahım kesildi birden. Şimdilik bu kadar çok zorlamak istemiyorum kendimi 🤷🏻♀️
munevveray Ozge_g benimde şuan rutin beslenmem devam ediyor bulantıların başlamadıgı için herşeyi yiyebiliyorum sen kac haftalıksın canım
Ozge_g munevveray 5+2 bendede bulantı baş dönmesi vs henüz yok. Keseyi görmeyi bekliyorum henüz. Siz gördünüzmü