Esra2580 Hansibel bişey yoktur canım ikili test kesin bir sonuç değilmiş zaten sadece riskin olup olmadığını söylüyor oda kesin %100 değil zaten Allah büyük hiç bitirt yoktur inşallah
Hansibel Esra2580 çok teşekkür ederim yorumun için çok stresliyim her gece değişik rüyalar görüyorum.
DeReNAsYa Peki ikili testin sonucu yani fBHCG 50 ustunde cikarsa kiz 50 altinda cikarsa erkek diye konusuluyo sizce oylemi?
Harvicell 14531453 Hansibel Mrvfndk Seymaaam DeReNAsYa merhaba testlerinizi devlet hastanesinde mi yaptırdınız? Bir yakınım için soruyorum devlet hastanesinde yapılan testte grafik oluyor mu ? Yada raporda risk düşük yada yüksek diye belirtiliyor mu
Seymaaam Esra2580 benim ikili test 1/420 çıkmıştı doktorum iyi dedi kaç kere üstüne basa basa sordum iyi dedi
Mrvfndk Düşük risk cikmis risk cok az yani. Benm ki yüksek risk 50 de 1 kombine risk yüksek .hersyi kafanza takmyn lütfen. Bunlrda kesin sonuc degil zaten.
Burcu_23 @Esra2580# öncelikle merhaba. Benimde sonucum 3154/1 çıkmıştı. Doktoruma sordum ne demek olduğunu. Düşük risk. 3154 kişinin içinde birinizin bebeği hasta doğabılır. Biz bunu bu şekilde açıklıyoruz dedi. Yani senin 500 kişide birinizin bebeği
ruya07ra Hansibel ense kalın bile çıksa sorun olmayabilir. Benimde 3.ayda doktor 5.8 demişti sonra başka doktor yok 2.2 dedi detaylıyı bekledik normal çıktı. Çocuğun yapısında ense kalında olabilir yani bundan korkmayın hanımlar. Şuan doktorların çoğu negatif konuşuyor nedense size tavsiyem çok aldırmayın Allah a bırakın nasip kısmet herşey