Kızlar geçen hafta ikili test yaptırdım ultrasonda bebeğim çok iyi dedi doktorum ense kalınlığı burun kemiği getiriyi çok güzeldi ben kendim de gördüm zaten ... ama test sonucum düşük risk olarak çıktı doktorum korkulacak bir şey yok dedi senin kanında ki hormonlara bakılıyor kanın biraz riskli çıkmış dedi benim gibi olan varmı hatta başka bir doktora daha gittim bebeğime o doktor da baktı getirdi çok normal dedi 1/500 çıkmış değerim düşük risk yazıyordu