Merhaba, ben gebeliğimin basından berı 29 dum. 2 hafta once 25 ıle 28 arasında gıdıp geldıler. Karından olctuler benımde. Ama hala doktorum ıyı dıyo ve yatmıyorum aksıne calısmaya devam dıyo. Allaha sukurler olsun sımdılık sıkıntımız yok suan 25+2 deyım. Bence sızınkı bana gore gayet ıyı dert etmeyın derım. Psıkolojınız ne kadar ıyı olursa o kadar cabuk ve rahat gecıyor. Ben bır donem cok sıkıntı yaptım baktım olmuyor rabbım ne yazdıysa o dıyorum. Bu arada ıkız beklıyorum.