Merhaba arkadaşlar. İki farklı doktor eşliğinde gidiyorum Birtane doktorum 4 hafta önce 35 mm ölçmüştü birtanesi iki hafta önce 43 mm ölçtü. Veslhasil bugun gittim 31mm olmus rahim boyum incelmiş dikkat etmelisin progestan fitil magnezyum vitamin verdi. Bana acıklarmisiniz neler yaptiniz Erken dogum riskinden gerçekten korkuyorum Allah’ım korusun benide hepimizide. Dinlenince düzenli ilaç kullanonca uzama sansi varmıdır ? Birde beni karından muayene etti sizleri nasil muayene ettiler baska doktora gitmelimiyim gerçekten etkilendim. Yardım ederseniz sevinirim. 🤲🏻