Öncelikle çok geçmiş olsun. Yaklaşık 1 sene kadar önce dış gebelik ve ondan 10 ay falan sonra kimyasal gebelik geçirdim ya bi problem mi var falan derken üzerine 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim Şuan 17 haftalık hamileyim. Hiç canını sıkma gerekli tahlillerini ver elbette ama denemeyi bırakma bence. Ve kesinlikle stres yapma kendine.🙏