Melike3777 elftlvr kuzum ben 1 kere geçirdim onun kanaması peşine hamile kaldım arkadasım 2 kez geçirmişti yanlış hatırlamıyorsam şuan hamile
smglaaa elftlvr valla ne geçirdim bikere bilmiyorum 12 gün gecikti normal testte silikti erken gebelik testinde negatif sonra hoop adet oldum ama 1 ay sonrasında gebeydim
elftlvr Melike3777 bugun bende ikinci kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim doktor dedi 2-3 düşük yasayabiliyorlar o yüzden merak ettim 🤷🏻♀️
Melike3777 elftlvr kuzum sıkıntı yok kimyasal gebelikte sen ara verme korunma peşine hemen kalırsın inşallah
Zuhraa Canım bende 1 kere yaşadım. Adetten 5 gun sonra hamile kaldim. 17+5 hamileyim suan. Test yaptin mi 2 . Kimyasaldan sonra.
elftlvr smglaaa aynen benimde teste silik çıkıyor 7 gün geciktim şimdikinde ama digerinde 2 ay bekledim
Zuhraa elftlvr hmm ust ustte oldugu icin mi tetikledi acaba 2. Den sonra test yaptirmalisin bir sebebi var mı
Te23 elftlvr canım ben 2 kez üst üste geçirdim 1 ay bekledim sonrasında yine hamile kaldım 7 aylık hamileyim şuan kendimi çok yıprattım ama stres yapma diğer ay yine olur
Deletedmom137 elftlvr üzülme canım gerekli testleri yaptır kan pıhtılaşmana baktır rabbim hayırlı zamanda hayırlısı versin inşallah
Mrft Deletedmom137 kan pihtilasma testi ni doktor gerrkli goruncemi yapior bilginiz war mi .?bide dewlette yapiliormu
Taabyyy elftlvr merhaba canim yazismistik önceden ben de bir kez yasadim kimyasal. Acaba biraz ara mi versen daha sonra mi denesen.ben biraz ara vermiştim. Ama 6 ay falan yumurtlama gunu tutturamadım. Daha sonrası ovulasyon testi ile hemen hamile kaldim.
elftlvr Mertarasinannesii çok sağolun zaten sizler o kadar güzel destek oluyorsunuz ki iyiki var böyle bir platform 💜