Seferdeniz1 Edolili aaa sancıda hemen yatış mı oluyor bende yarın ilk kez nst gircem hiç hazır değilim daha Nebile zaten benim bebiş ters sezeryan şuan
Edolili Seferdeniz1 benim bu ikinci sancım gözetim altında tutalım günün yakın dediler ama kabul etmedim canım
Edolili Seferdeniz1 değişik bı ağrı tarif edemiyorum batıyo gibi nefes alamadım ben adet sancısından daha farklı bence
Mirayveannesi mm81 bende 34.haftaya giricem bugün aşırı bebegimn toplanmaları oldu bı yere taş gibi ve sanki kasıklarımda çocuk artık baskı yapio
Edolili Mirayveannesi başı asaagi indiyse canım o yüzden baskı yapıyordur benim bebeğimde inmiş asaagi iyice
Edolili Seferdeniz1 34 haftada 2500 grama doktorlar çok iyi diyorlar . Beslenmen sağlıklıysa bebişler çabuk kilo alıyor bide son zamanlar olduğu için hızlı kilo alıyorlarmış. Maşallah senin bebeğe canım 😊
Edolili Seferdeniz1 bazense Doktorlar rakamları yuvarlıyor. 2220 gramsa 2300 diyor mesela . Ben normalde devlete gidiyorum sürekli kontrole ama iki haftada birde özele gidiyorum. Boyu kilosu rahatça bakabilmek icin . O yüzden biraz bilgi sahibi oldum