benim 2 .gebeliğim bu ama ilki 8 sene önceydi hatırlamıyorum bile ozamanki hamilelik sürecimi sadece 38.haftada birden suyum geldi açılma olmadı bende sezeryan olmak zorunda kaldım ilkinde pek bebek hareketlerini hisstmiyordum ama bu hamileliğimde şükür herşeyi dha iyi anlıyor hissediyorum