Asıl saçma olan sizin bu görüşünüz ben internettende araştırdım merak etmeyin yaptırıp pişman olanlarda var bakabilirsiniz ben sadece burdaki anne adaylarına yaptırmış olanlara sorun veya sıkıntı yaşamışlarmı diye sormak istedim bilgisizliğimden değil sonuçta herkes hergün hamile kalmıyo sizde yaptırdım veya yaptırmadım korkma gibi kelimeler kullanabilirdiniz bilgi veren herkese teşekkürde ettim zaten böyle bişey eskiden yoktu ve yeni olan bişey doktorumda bilgi verdi ve internetten yaptırmış olanlarla konuşmamı ve içimin rahat etmeden karar vermemi istemediği için burdaki anne adaylarına sormak istedim herkese çok teşekkür ederim şimdiden Allah anne olacak bebeğini sabırsızlıkla bekleyen herkese bi avazda doğurmayı nasip etsin Allah yardımcınız olsun 🙏