Yaptırdım hiç pişman olmadım. Hatta şuan 35+6 ikiz gebeyim son 2 kontrolde bebeklerin suyu fazla çıkıyor eğer yaptirmasaydim şekerim mi vardı diye içim içimi yer kendimi suclardim. Şekerim normal çıkmıştı şimdi açlık tokluga baktı doktorum o da normal o yuzden su fazlaliginin rastlantısal bir durum olduğuna kanaat getirdi.
Gebe eğitiminde kadın doğum doktoru şeker yüklemesi de 50mg boşu boşuna yaptırmayın demişti bir işe yaramiyormus, 75mg önerdi benim doktorumda 75 mg yukletmisti aklınızda bulunsun