Deleted5544 O-Nurcan evet eğer aksam veya haftasonuna denk gelirse 800 tlye geliyorlarmıs tüm doktorlar. kesinlikle gitmelisiniz muayene de çok uygun zaten ☺️
O-Nurcan Deleted5544 2 hafta sonra doktor kontrolüne gitmem gerekiyor o zaman Canan Hanıma gidiyoruz bebeğimle 😊 inşAllah bizde memnun kalırız 🤲🏻
Esme Deleted5544 bazı doktorlar belli bi haftadan sonra kabul etmiyormuş hastayı muayene günüm gelince 27 haftalık falan olucam nasip olursa . Kabul eder mi beni acaba 😃
O-Nurcan Ben randevumu aldım bile 28 ine 😊 daha 10+4 teyiz inşAllah memnun kalırızda artık bu hastane doktor stresinden kurtulur huzurlu bir hamilelik geçirip sağlıklı bir şekilde doğumumu gerçekleştiririz 🤲🏻
Hopmummir Deleted5544 bende normalde özele gidiyorum ama şeker yüklemesini devlette yaptırdım boşa para vermeyin derim bi saat aralıkla kan veriyorsunuz
Deleted5544 Hopmummir evet daha önce yaptırmıştım da çalıştığım icin devlette denk getirmek zor. ayarlayabilirsem devlette yaptırıcam insallah