eminedgn yaklasik donemlerde bende de olmustu oyle agri hatta dra soyledigim halde kanama olmadigi surece normal demisti ama pesine kanamam baslamisti ilk 3 ay progestan kullandim ve cok dikkat ettim. Ihmal etme drunla gorus cunku gebelikte en ufak bi lekelenme bile normal bi durum degil. Saglikla kucagina alirsin insallah