Kızlar 9+4 günlük hamileyim bundan bi hafta önce kanamam olmuştu doktora gittim iyne ve fitil verdi kullandım kanamam durmuştu bu sabah yine kasık ve belim ağrımaya başladı az bisey de lekelenmem oldu geçen sefer de boyle olmuştu lekelenmeden sonra hep kanamam oluyodu bu sefer de öyle olacak diye korkuyorum ne yapmam lazım adet olacakmış gibi ağrı olması normal mi ?