Zynp01 ilk 3 ay süresinde zayiflatiyolar,orta aylarda korumason aylarda da bebek gelişiminden ötürü toplam 4_5 kilo alımı saglaniyormuş,Başta gittim bana 9 kilo verelim 2 kilo son ay alırsın hamileliğin tamamlanır dedi,gittim 2 hafta sonra bıraktım.seker çıkınca 6.ayda diyetisyen dedi Dr yine yine başka Dr gittim, Oda artık bebek gelişmesi lazım dedi ona göre liste verdi.8.aya giricem toplamda 8 kilo aldım.dikkat etseydim eminim daha az olurdu.Bebek sağlıklı olsun da verilir hepsi,Kalan 2 ayim dikkat etmeye çalışıyorum bende,