ElanrBlkc benim de hamileliğimin başından beri vardı. Ama dinlenince geçiyordu. 2 haftadır hiç geçmiyor. 32 haftalık oldum. Hiçbir şekilde yürüyemiyorum. Oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum. Bıçaklar saplanıyor sanki kalçama. Bilmiyorum normal mi bu kadar olması. Herkeste görülüyor mu acaba... Doktorum gülümseyerek karşıladı. Hamilelik halleri dedi. Kegel egzersizleri yap dedi. Osteocare diye Bi hapa başladım 10 gündür. Bir de b vitaminine. Fakat bir azalma yok ağrılardan yana.