Kizlar merhabalar. Normal hesaba gore bugun 15 hafta 2 gunluk hamileyim. Ama ultrasonda 2 gun onden gidiyorum. Yarin doktor randevumuz var. Yani 15 hafta 4 günluk sayiliyorum bugun. Yarinda 15 hafta 5 gunluk olacagim. Ultrasona gore tabi. Kisacasi sizce cinsiyetimizi ogrenebilir miyiz? 12. Hafta da doktor ben net gorunce soylicem demisti. Bu arada ozel hastaneye gidiyorum. Sizce artik yarin soyler mi dersiniz? Cinsiyetle ilgili hic birsey dememisti bu arada. Heyecan aldi bizi. Ilk bebek . Saglikli olmasi onemli tabi ama insan yinede meraklaniyor, sizler ne zaman ogrendiniz? Doktordan once neler yediniz bebek hareket etsin diye ve sizce ben yarin ogrenir miyim dersiniz? Simdiden tesekkur ederimmmm. 😊😙