ozlemoz13 doguma girerken kan degerim 8di sezeryan esnasinda kan kaybim cok oldu ciktigimda kan degerim 4 düşmüştü ilk ayaga kalkisimda kansizliktan bayildim acil kan arandi gece yarisi geldi kn bitene kadar ayaga kalkamadim kandan cok tiksindim sütüm cekildi ilerleyen günlerde hep halsizlik yasadim toparlanmam koly olmadi yani