ben ayni zamanda tsh icin de ilac aliyorum. ikisi de sabah ac karna dedigi icin demir ilacini gece yatmadan once içiyorum ama bende de düzelme yok aksine hala az. acaba ikisini de sabah mi icmek lazim. tsh ilaci ve demir ilaci alanlar nasil uyguluyor bu islemi????