Haticeakks Ciğer geliştirici yapilirsa bence kuveze bile girmez kilosuda gayet iyi maşallah ama erken geleceğini sanmam korkma canım
Haticeakks Cherry5 evet sürekli hickirmasi ciğerlerinin geliştiğini gösterir bak ben daha 30+4 benimde erken doğum riskim var yemin ederim senin haftana geleyim diye dua ediyorum bende hiç üzülme
Cherry5 neva01 gece regl ağrısı gibi ağrım vardı ama nst çekilirken yukarıdaki sancılar çıkarken sadece bebek hareketi hissettim
Haticeakks Cherry5 bebeğin ciğer gelişimi 37. Haftada tamamlanıyor diye biliyorum cok ciddi bişey olsa emin ol o iğneyi yaptırmıştı bana 4 doz vuruldu mesela
Ummuhumeyra Cherry5 canım kilosu falan çok iyi solunum sıkıntısı olmazsa küveze almazlar inşallah zamanında doğar korkma lütfen😙😍
Ztbr Cherry5 canım aynı haftalarda benmde çıktı 125 lere çıktı ama ben hissetmedim serum yapıldı tedbir amaçlı ciğer geliştirici verdi serum verdi ve progestan hap ve iğne verdi şuan progestan devam ediyorum 36+1 oldum 36+6 da birakicaz doğumu beklicez
Cherry5 Ztbr Sadece sancı mıydı ? Yoksa rahim uzunluğunda kısalma, rahimde açılma ya da rahimde yumuşama var mıydı? Bana hiçbir şey vermedi/yapmadı. Tereddütte kaldım şuan.
Ztbr Cherry5 kasilmam varmı varsa bı acile gidip nts çektir başka bı doktor baksın için rahat eder belki benm doktorum pimpiriklidir bilemiyorum yada benm il ncı doğumum ondanda yapmış olabilir