Masal78 Benim 100e çıkıyor 😬 bana sadece bekleyeceğiz ve dinlen dedi. Risk falan demedi. 5 gün önceki nstde hiç sancım yoktu. Ani bıçak Batmaları var özellikle biraz yürüdükten sonra ve oturduğum yerden kalkınca. Bel ağrısı ve kasık ağrısı var ama benim bebek çok aşağı inmişti ve biraz iri. Ona bağlayıp normal diyordum