Yaren2019 Deletedmom137 hee bende 18 de başladıydım bişe olmamıştır ya karın üstüne yani rahim üstüne düşmedikten sonra
Deletedmom137 Zeynepsarem pardonda insan endişeleniyor haliyle başına gelen olmuştur diye sormak istedim niçin böyle bi tepki verıyorsunuz
NurseB Deletedmom137 ekstra düşük tehlikeniz kanamanız vs yoksa sağlıklı bir gebelikte böyle basit şeylerle bebeğe bişey olmaz endişelenmeyin
Zeynepsarem Deletedmom137 güzelim ayak burkulması düşer gibi olma ile bebege allahın izni ile hiçbirsey olmaz ani hareketler kasıga alınacak darbeler vs gbi ciddi durumlarda olur.saglıkla kucagına almanı dilerim
seheryldrm TugceCakir kesinlikle öyle ben hamile olduğumdan emin olmadığım bir vakitte ipte atlamıştım Allah'a şükür hiçte bir şey olmadı :) yiyecek ekmeği olan ne olursa olsun geliyor dünyaya işte
Zeynephanimm Deletedmom137 aman dikkatli olun içinizde şüphe olacaksa gidin ama bir şey olmamıştır inşallah
Zeynephanimm Deletedmom137 çok normal endişelenmeniz bende ilk gebeliğimde merdivenlerden yuvarlanmıştım
aysenur30 Deletedmom137 olmaz canım ama korktuğun için içinde bişeyler oluyor onuda bişey oldu mu diye düşünüyoruz hemen 🤗
Zeynepsarem Deletedmom137 haklısın kuzum allahım ger isteyene her bekleyene çifter çifter nasip etsin inşallah
Meleyke97 Deletedmom137 yok canim korkma Şükür ki dusmemissin. Ben hamileliyim ilk haftalarinda kaymistim hafif popomun usgune dusmustum kendimi zor tuttum tugmasaydim belki kotu duserdim Sukurki hic bisey olmadi simdi 29+3 haftaligiz🥰