denden kesinlikle haklısınız cevre de yeni dogum yapan 2.3 kisi var cocuklarıı emiyor sagıp biberonla verdikleri İcin ne olursa olsun biberon öneriyor doktor mama takviyesi olacaksa sırınga cunku bebek memeyi emdeikce süt artıyor ve ona göre geliyor emzik kullanın ama kesinlikle biberon ve sagma makınası almayın bile