Ozge-35 doğum yapmıs biri olarak söyleyebilirim ki biberon sakın kullanma çünkü bebeklerde meme reddi yapıyor. ben yaşıyorum şu anda çok kötü bi durum. eğer zorda kalırsan başka alternatif yollarla beslemeyi dene. Kaşıkla, şırıngayla, eds yöntemi vs.