Burcu59 Doğurmadın mı sen halaaa🙈En son 37 oldun diye biliyorum,yanlış mı hatırlıyorum acaba🤔
Canım tamamiyle selda hanımın insiyatifine kalmış bir durum,telefonla hiç uğraşma git kapısına gerekirse saatlerce bekle kıramaz geri çevirmez diye düşünüyorum.Ama sekreterlere dert anlatmak çok zor,sanırsın koruma görevindeler sekreterden ziyade.🙄