Ugurlugizem Bende Selda hanıma gidiyorum şimdilik memnunum bir aksilik olmazsa orda doğumumu yapacağım 80 tl muayene ücreti verdim.Gerçekten zor randevu alınıyor şuan almanız çok zor olabilir ben aylar öncesinden büyün randevularımı aldım şehirdışında yaşadığımdan annemlerin yanına geldim doğum için Doktordan iyi elektrik aldım ben sormadan herşeyi açıkladı bilgilendirdi bebeğin kilosu,boyu,kan akışı benim suyumun oranı gibi açıklayıcı anlattı.Ben şuna da inanıyorum bir kişi bir drla veya hastane ile sorun yaşadı diye herkes yaşayacak değil.Bence siz randevu alabiliseniz kendiniz gidip tecrübe edinin derim.Biraz uzun yazdım ama 🙂