Son 2 gündür sadece karnımda toplanma kasılma gerilme gibi bişey oluyo ama ne bi sancım var ne de bir yerim ağrıyo 🙈
39+1 de çatı muayenesi oldm açıklığım yoktu.Sonra 3 gün lekelenmem oldu hatta sümüksü bişey de geldi cuma günü.Doktor çatımın müsait oldugunu söyledi 41'e kadar bekleyeceğiz.İlk gebeliğim 😍 39+6 oldummmm.Benim gibi olanlar kimleer