Ask_H Bende ayırttırdım yarın almayı düşünüorm inşallah aldığıma değer gerekli gereksiz herşeye heves ediyorz ama kullananlar da çok memnunlar 🥰 inşallah bizde memnun kalırız 🥰
Ebbbr Aldım çünkü poşetten aşırı tasarruf ediyorsun hem de sürekli bezi bir yerde biriktirme derdin olmuyor
NaimeYilmaz Sdylk Dolunca boşaltıyorsunuz. 3 yedek olanlardan alıyorum genelde. Bayaa gidiyor. Bugün indirimde diye alacağız biz de en son ne zaman aldık hatırlamıyorum.