Hayalet Dkk ya o bana çok saçma geliyor iğrenç bence 🤢 bazen öyle kokulu altlarına yapıyorlar Bebekler onları istemez yayar kokusu basit bir kova yani ben çok araştırdım bir süre sonra koku yapıyor diye oldu ben biriktirmiyorum her alt değiştirdiğim bezi bir buzdolabı torbası aldım büyük boy kalın günlük yaptı mı 3 taneyi aşmadan çöpe attırırım asla evdeki banyo çöpüne bile koymam ben tavsiye etmiyorum en iyisi fırsat buldukça atmak 🤷♀️
Ozgesn Dkk bir arkadasım e bebekten almış cok da memnun bebeğin odasında duruyor diyor ve asla koku yapmıyormuş 2 aydır kullanıyor . Bende alacağım ama banyoda kullanıcam odasına koymam tabi
mucizelerininannesi Dkk kesinlikle e bebek korbell çöp kocası harika bir urun koku filan çıkarmıyor mükemmel bir buluş kocam bey gereksiz diyor ama bende 3 tane çocuk bezli durmadan bez aç çöp eve kokuyu yayıyor ve bir süre sonra o kökü evde kalıcı oluyor ne parfüm ne bir şey kapının önüne koysan bina sakinleri laf ediyor durmadan çöp atıyorum ben benim evden çıkan çöpün haddi hesabı yok ama e ebeni indirime girince hemen alicam bundan kesinlikle ve kesinlikle öneririm kokuyu asla dışarı çıkartmıyor
AyaYlmazYldrm Dkk bnim blkonda copum.var once bir posete koyuyorum sonra hop cope zaten her gn cop atiliyor buzgiulu cop posetleri vsr bn banyoda asla saklayamam kokuya dayanamam koku ypmasada bna glir psikolojik
aksu5334 gereksiz bence. bi heves herşey olsun istiyoruz ama boşa masraftan başka bişey değil diye düşünüyorum 🤗
Edosummm aksu5334 bende öyle düşünüyordum ta ki alana kadar dışarı koku vermemesi harika 2. Bebegım şimdi ona da kullanıyorum
Deletedmom138 Sesem kardeşimde çöp kovasını balkona koyarak sorun yaşamadık ama bodrum katta olanlar için olabilir tabi
Suna_01 Agzi büzgülü çöp poşetleri daha iyi degilmi sizce kizlar hem koku yaymaz hem rahatsızlık vermez
Kircicegi-34 Bencede gereksiz ayri bi cop kovasi olmasi bende seffaf poset e koyup cope koyacagim ve zaten her gun cöp atilir yani banyoda tutmayinda 😊
Edosummm Sdylk zaten günlük boşaltmak gerekir. Cocuk büyüdüğü zaman zaten kullanılmıyor kakası bebek kakası giibi olmadığı için
pelinsss Komşum kullanmıştı, hiç memnun değildi 🙄 bir kaç ay sonra balkona çıkarmıştı, normal çöp kovasından farklı değil demişti. 🤷🏻♀️
NaimeYilmaz 19 aydır kullanıyorum. Sıfır koku. Hatta hamileyken aldığım ilk ürün o olmuştu. Fazlasıyla memnunum. 🤗