Elosh Ozustaseyma korkuyorum valla🙈🙈Sürekli hayırlı bir doğum için dua ediyorum inşallah kolayca pıt diye doğururuz 😄
Tueib Ozustaseyma canım bugün ilk defa muayene oldum bende kasmayınca fazla acımıyor 1 cm açıklık var dedi 37+4. Haftalığım. Belimde ağrı var hafif sancın var dedi
DenizadanTalay 39 haftamdayım bugun 100lerde takılan sancılarım vardı doktor acıklık muanesı yapmadı bekleyelım dedı bakalım nolcak belımde oturmus agrım var ama cok tatlı bır agrı
Selinkrkc Mrvaktas hayır ya hala bakılmadı benim doktorum erkek genelde sancı çıkınca doğumhaneye gönderiyolar ama brnimki hala göndermedi ilk defa bugün çıktı sancım ama bidahakinr bakarlar galiba
BeyzaGnaydn Selinkrkc vallahi bilmiyorum ki tam olarak 100ün uzerinde ve ayni sıklıkta olmasi gerekiyor sanirim, benm sancilarim arttiginda nstden alinip catala ciksrtilmistim🙊hic hatirlamiyorum😁
teachersrn 36+5teyim nstde sancı yok ağrım falan da yok normal doğum bekliyorum ama daha vakti var sanırım
Selinkrkc BeyzaGnaydn off bugün ilk defa sancım çıktı benimde 38+1m 100lere vurmuş 5-6 dakikada birmiş. Ben hissetmiyorum doğumum başlasa nasıl anlıcam gergin ve tedirginim. Adet sancım oluyo ara ara
BeyzaGnaydn Selinkrkc illa ki bi belirtin olur, nişanin gelir suyun gelir, evde dogurmazsin kiz korkma 🙂) zaten hissetmiyosan o sancilarla dogum yapamazsin, dogurmaya yakin sancilar sıklasıyor oyle bi vuruyoki sana, anlarsin mrrak etme🙂🤗🤗