Damla35 gece 1-2 gibi uyurken sancilarim beni uyandirmisti, bekledim biraz, tam uykuya dalacakken tekrar sanci vurup beni yataktan kaldiriyordu. Pek aldiris etmedim, esim haydi yakindaki hastaneye gidelim dedi, gittik nst de sancim (herzmaanki gibi) cikmadi. Ebe alttan muayene yapmam gerekiyor dedi, musaade etmedim, ertesi gunu zaten randevum vardi cunku (38. Haftadaydim). eve geldik sabah 6 gibi dk tutmaya basladim, 5 dk da bir vuruyordu, doktorumu aradim gel dedi, oyle kendi doktoruma gitmistim, ebe alttan muayene yapti 5 cm acikligin var demisti. Nstye bagladilar sanci cikmiyor suni sanci taktilar sonradan hersey cok hizli gelisti ztn 8:05 de oglum dogdu😊