Kaderdrsun12 Bir ay önce doğum yaptım canım birşeyler hazırlayamadım ne yazık ki ama öyle gerekliymiş ki. Börek, tuzlu kurabiye ve poğaça gerçekten çok kurtarıcı oluyor anca evini temizleyebililiyorsun bebekle çünkü. Akşam yemeği için bile eşimi beklemek durumundayım o bebeğe bakarken ben yemek yapıyorum.