Kaderdrsun12
Bende ufak tefek şeyler yapıp koymayı düşünüyorum ama şahsen misafirden çok bana kolaylık olur çıkarır yeriz diye görümcemde gelen uzun oturur ikram gerekir dedi yapamam valla bi çeşit bi şey bide limonata yada kahve o kadar yani bebek görmesinde uzun oturmak ne demek dedim biz birine gittik baya durduk 4 çeşit yapmış falan dedi ama kırkı çıkmış farketmez yani mevlüt yapcam o zaman zaten herkesi güzel ağırlarım gündüz gelene ayrı akşam gelene ayrı sürekli ikramlık nasıl yapayım el kadar çocuğumla