Ben çok denedim ilk hamile olduğumu öğrendiğim anda bırakmaya yakın oldum günde 4 veya 5 dal içiyodum ama aksi gibi hiç birşey aşermeyip sanki sigara aşeriyorum vicadım asla rahat değil her içtiğimde Allahım nolur yardım et bırakabiliyim nolur evladımı koru diyorum ama inanın başetmek çok zor geliyor sürekli unutmaya çalışıyorum olmuyor vicdanen o kadar rahatsız o kadar kötü hissediyorum ki Rabbim irade versin bırakmayı hala deniyorum inşallah başarabilicem çünkü bu sebepten çocuğuma bişey olursa asla kendimi affedemem