Bir süreliğine vedalaşmalısın. sen annesin, güçlü olmalı iradeli olmalısın bebeğin için. ilk bebeğimde de kalp atışlarını duyduktan sonra bırakmıştım. bu 2. gebeliğim varlığını öğrendim ve paketimde kalan son 2 sigaramı da keyifle içip bıraktım. 9 10 ay sonrasına kadar vedalaştım. 3 gündür içmiyorum. darısı sizin başınıza inşallah.