Aysgl_trl_trn Busraaamm ekmeği kes canım. Hamur işlerinden uzak dur. Kek poğaça türü tüketme. Bende çok aldım. Sabahları 2 dilimi geçmicek şekilde ayarladım kendimi. Akşama yemeklerinde hiç yemiyorum. Pasta börek kurabiye çok yapıp yiyodum. Onları bıraktım. 🙄 Zor oluyor ama yapacak bişey yok. Normal doğum istiyorum
Akcanbebek BaharRRr1992 alırsın alır bende senin gibi diyordum ama şimdide az alayım diye dikkat etmeye çalıyorum olmuyor 🤷♀️🤦♀️
Elizvedeniz Busraaamm 25 haftalığım ben 3 kilo almışım siz çok fazla almışsınız çok mu yağlı yediniz acaba doktorunuz ne diyor
Hatice126 SeHer1909 inanırmısın aynı durumdayım yemeği fazla yiyince midem aşırı kötü oluyo günlük rutinimde yemek zaten yiyemiyorum sürekli tokluk hissi var sanki Allah doyuruyor suyu bol içmeye çalışıyorum inşallah daha fazla kilo almayız
SeHer1909 Hatice126 kız yemiyorum ki cok ama tartı aksini söylüyor meyve mi acaba diyorum cok tüketirim meyveyi akşamları falan
Hatice0640 BaharRRr1992 bende 47 kiloyla hamile kaldım şimdi 54 kiloyum 24 haftalık 20 haftadan sonra almaya başlarsın
Hlyyldz Bende 61 ile hamile kaldim suan 64 um vr 14 haftaligim bakalim benim nerelere gidicek durum 😞
Afyonlu02 Kızlar çokta bebek için deyip önüne geleni yemeyin sonra önünü almak zor olur bebek sizden besleniyor doğru zaten bebeğin en fazla alacağı 4 kilo gerisi bebeğin eşi suyu plesanta ödem falan ondan bebeğe sadece kilo aldıran şeyler yiyin derim
Beyzaharun Duyguaydin81 hiç istemiyor cnm sanırım belli bir süre yemeyince vücut artık yemek istemiyor 🙂 birde dr um kilo konusunda çok sıkı , normal doğum istediğim için de fazla kilo almak istemiyorum bakalım hayırlısı
Yenianne65 Busraaamm aman dikkat et ben 33+3 üm 14 kilo almışım seni korkutmak istemem ama çok kilo alırsan normal doğuma engel olabilir yürüyüş yap devamlı ve bol su tüket akşam yemeklerini de erken ye daha doğuma çok var dikkat et bence
Mkylz Busraaamm ben de hızlı kilonalıyprum, doktorum her gidişimde kızıyor. Her ay 1 kilo normal olan diye.. Bem 60 ile hamile kaldım 22+1 suan 10 kilonaldım.. Yavaşlar umarım artık zira yemediğim ve dikkat ettiğim halde böyle.. Bide yesem 😥
HcA Ekincik benimde aynıı 🤦🏻♀️ Ve tiroid çıktı hamileliğimin başından berii 🤦🏻♀️ Hep dikkat eden bir insanım dedim ki hamileliğimde barı rahat bırakayım kendimi sanırım fazla rahat bıraktım... son zamanlar daha kötü oluyor demişlerdide gerçekten öyle. Şuan sürekli bir şeyler istiyor canıım😋