Busraaamm Ben de biraz hızlı aldım. Doktorla konuştum, çok meyve yiyordum, onu kısıtladım. Yalnızca tam buğday ekmeği yemeye başladım ve azalttım da. Tatlı canım çekiyor diye yiyordum ama tam kesmesem de azalttım. Yapabildiğim kadar yürüyüş yapıyorum. Sanırım biraz dengeledim bu şekilde. Tam anlamıyla da dikkat edemiyorum, acıkıyorum çünkü 🤷🏻♀️