Ayse_e Vardır bunda da bir hayır diyeceksiniz ve hayatınıza devam edeceksiniz. İlişkiye çocuk için değil; sevgiyle, tadına vararak gireceksiniz.
Çok duyduğunuz cümlelerdir biliyorum bunlar. Hakikat bu. Çünkü Rabbim bizleri imtihan eder. Herkesin imtihanı farklıdır. Ben 3 sene üstüne tüp bebek yolu ile hamileyim şuan. Çok aşamalardan geçtim, çok kür denedim, laparoskopi ameliyati oldum, çok dua ettim ve en sonunda dedim ki Rabbim çabamı görüyorsun, neler yasadigimi en iyi sen biliyorsun, kirginliklarimi da görüyorsun .. Ben artık sana teslimim. Sen ne dersen odur dedim. Hatta bunu hastane çıkışı söylediğimi hatırlıyorum.
Ilk 5 gün iğnelere yanıt vermeyen yumurtalarım, sonra düzenli bir şekilde artış gösterdi. Ve oldu. Çok şükür 23.haftaya giriyorum. 🤲
Ye'se kapılmayın. Umutsuz insan yaşayamaz. Güçlü olun. Zamanı geldiğinde Rabbim izin verdiğinde, siz ne yaparsanız yapın olur bu iş.
Tevekkül edin, dua edin..
Umarım gönlünüzdeki duanız hakkınızda hayırlı olur. Ve umarım bu güzel haberi bizimle burda paylaşırsınız. 🤲 💜