Ayse_e Valla bende öyleydim özele de gittim devlete de gittim 2 sene uğraştığımız halde çocuğum olmuyordu klomen kullandım ne bileyim evde bal tarçın çörekotu tarifini denedim tahliller yaptırdım bişey çıkmadı eşimde de bi problem yoktu ama yine de olmadı her ay ya test yapıyordum ya kan veriyordum bende senin gibiydim her ay ağlıyordum nerdeyse olmuyor diye ama çok şükür hep dua ettim şimdi 10+3 hamileyim ve Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hep dua ediyorum isteyipte olmayanlar için sende bol dua et inşallah olur hayırlısıyla ama en önce Allahtan hayırlısını iste ❤